Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Merry Funky Xmas!!

τι θέλει κάθε ανθρωπος για να νιώσει οτι έρχονται τα Χριστούγεννα?? χμ, δεν ξέρω τι θέλουν οι άλλοι αλλά εγώ το καταλαβαίνω με 2-3 συγκεκριμένα πράγματα:


1. στολίζουμε με τον άντρα μου το σπίτι μόλις μπεί ο Δεκέμβρης 
2. συντονίζω διαφορετικά Christmas craft projects με τους μαθητές μου και 
3. ψήνω Χριστουγεννιάτικα μπισκότα με καλή παρέα στο σπίτι!


Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, περιμένω με ανυπομονησία τα Χριστούγεννα και σας παρουσιάζω τα αγαπημένα μου απο την προετοιμασία για τις γιορτές!


τα gingerbread ανθρωπάκια μου, αγαπημένα μπισκότα που γίνονται ανάρπαστα κάθε χρόνο!

φέτος φτιάξαμε και παρόμοιες κάρτες με τις μαθήτριες μου!

μόλις τελειώσαμε τις κάρτες! δεν είναι πολύ πετυχημένες ;

το αγαπημένο Χριστουγεννιάτικο project φέτος ήταν το δεντράκι  απο περιοδικό!
minimal chic ;-)

το highlight της διακόσμησης στο σπίτι: αυτοκόλλητο Χριστουγεννιάτικο δέντρο απο το sticky.gr


Οδηγίες για να φτιάξετε το δεντράκι απο περιοδικό θα βρείτε ΕΔΩ

Σας αφήνω με μια μελωδία που μου θυμίζει πάντα παιδικά Χριστούγεννα, απο μια πανέμορφη διαχρονική ταινία ..


ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ!!

2 σχόλια:

  1. Πολυ ομορφα ολα Χριστινάκι μου! Καλές γιορτές να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα κοριτσάκι.
    Περνα απο το σπιτάκι μου να παρεις βραβειάκι!
    http://pnoi-anemou.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή