Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Γραμματάκια Μαξιλαράκια για την Ανθή ♥

Με μεγάλη χαρά σας παρουσιάζω τα funky letters μαξιλαράκια που έφτιαξα με το όνομα της πιο γλυκιάς μπέμπας, της Ανθής!


Ξεκινώντας με την επιλογή των υφασμάτων που είδατε στις αρχές του μήνα κι αφού πήρα ιδέες απο άλλα blogs με χειροποίητες δημουργίες, αποφάσισα πως τα μαξιλαράκια αυτά θα γίνουν εξ ολοκλήρου στο χέρι, χωρίς ραπτομηχανή..
Σκέφτηκα πως οι μικροατέλειες θα τα κάνουν ακόμη πιο τελεια!





Η διαδικασία ξεκινησε με το πατρόν. Αφού τύπωσα τα γράμματα, τα έκοψα αφήνωντας περιθώριο τουλάχιστον ενός πόντου ώστε να χρησιμοποιηθεί για το στρίφωμα (σημαντικό, δεν θέλουμε να ξεφτίσει το υφασμα αργότερα!)  

                                
Έκοψα όλα τα υφάσματα με τη βοήθεια του πατρόν και αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το πολύχρωμο μοτίβο για την μπροστινή όψη και μονόχρωμο τζην και φούξια για την πίσω όψη. 

Πρίν ξεκινήσω την συναρμολόγηση των υφασμάτων και το ράψιμο, έσπασα την μονοχρωμία με απλικαρισμένες καρδούλες που έκοψα απο κάποιο άλλο ύφασμα αλλα και απο το πολύχρωμο της μπροστινής όψης με την βοήθεια ενός κουπ πατ για μπισκότα!




Το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν οι ραφές..έπρεπε να σιδερωθούν όσο πιο ίσια γίνεται για να παραμένει σταθερό το ύφασμα, να ενωθεί με καρφίτσες και μετά να αρχίσει το ράψιμο στο χέρι.

    
      
Επέλεξα την ραφή με την οποία συνήθως ράβονται τα fleece και η τσόχα  (ΕΔΩ θα βρείτε tutorial) και την χρησιμοποίησα και για τις εξωτερικές γύρω γύρω ραφές και για τις απλικέ καρδούλες. 


Μ'αυτό τον τρόπο έγιναν σιγά σιγά όλα τα γραμματάκια και στη συνέχεια τα γέμισα πριν κλείσω τις άκρες τους. 


Την τελική πινελιά έδωσαν ένα λουλουδάκι και μια μικρή πεταλούδα απο τσόχα!


 

'Eτοιμοι για το τελικό αποτέλεσμα?? 




Τα γραμματομαξιλαράκια της Ανθούλας ταξίδεψαν σε ένα κουτί και συναντήθηκαν μαζί της πριν λίγο. 



Πραγματικά ήταν απο τα πιο απολαυστικά πράγματα που έχω δημιουργήσει κι ευχαριστώ πολύ την μανούλα Σοφία αλλα και την μικρή Ανθή για την έμπνευση!
Φαντάζομαι την μικρή να τα περιεργάζεται στο κρεββατάκι της και να τα δαγκώνει και χαμογελάω πλατιά :D





                                                 

16 σχόλια:

  1. χριστινα ειναι ΤΕΛΕΙΑ! και απο τις 2 μεριες! Χαλαλι ο κοπος σου!!!!! μπραβο πουλακι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ!!
    πραγματικά χαλάλι, μ'αρεσαν κι εμένα πάρα πολύ κι ένα πουλάκι μου είπε πως αρέσαν και στην μικρή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστινάκι είναι τέλεια!!!!!
    Είναι για την Ανθή που υποψιάζομαι??? Εάν ναι, τότε η Ανθη έχει γεμίσει χειροποίητα πραγματάκια! Έφτιαξα και εγώ!!!
    Και εγώ που την είδα και απο κοντά, έχω να δηλώσω πως είναι το πιο γλυκό και ήρεμο κοριτσάκι ever!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι Γαλήνη μου, φυσικά και είναι για την δική μας την Ανθούλα, το είχα τάξει στην Σοφία απο την εγκυμοσύνη της. Α, είναι πολύ τυχερή άμα της εφτιαξες κι εσύ καπελάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πολύ όμορφα Χριστινάκι!!! Είναι πολύ τυχερή η Ανθούλα που θα τα έχει στο δωμάτιο της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απλά τέλεια!!!Μπράβο στην θεια Χριστινα που τα εφτιαξε για την Ανθη μας!!!Με τόσες εγκυμοσύνες στο φόρουμ νομίζω βρήκες 2η δουλειά!!!χαχαχαχχα!Μπράβο χρυσοχέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. από τις πιο υπέροχες δημιουργίες σου Χριστινάκι μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ!!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!!
    ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απλά φανταστικά!!! Μου αρέσουν πάρα πολύ! Έκανες εξαιρετική δουλειά, Χριστίνα!!! Να ρωτήσω για το υφασματάκι με τα λουλούδια... από που το προμηθεύτηκες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ Αναστασία!
      μενεις Αθηνα, σωστά? το υφασμα με τα λουλουδάκια το βρηκα σε κατάστημα με υφάσματα στην Καλαμιώτου, στο κέντρο
      Ξετρελαθηκα κ εγω με τα λουλουδάτα υφασμάτινα πεδιλάκια που έφτιαξες!

      Διαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ! Τα καταστήματα αυτά τα επισκέπτομαι συχνά, αλλά το συγκεκριμένο δεν το είχα πετύχει... θα ξαναπάω όμως! Ελπίζω να το βρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να' μαι εγώ! Να' μαι κι εδώ! Καλώς σε βρήκα Χριστίνα, θα τα λέμε! Πραγματικά πολύ όμορφα και τα δικά σου μαξιλαράκια σου!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλως σε βρηκα. ωραιο μπλογκ κ δημιοργιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή